celinedownunder.reismee.nl

Wagait beach, Beachfront Beauty

Vlinders overal om ons heen, rood geel zwart oranje blauw en groen. Groot en mini klein en allemaal even mooi, het maakt een moment of wandeling bijna betoverend mooi.
Nu we een wasmachine hebben ook maar de schone lakens regelen, wel weer lekker. Alles buiten gehangen en binnen een mum van tijd droog. Laatste dingen over de rand van ons bed onder de ventilator en weer inpakken.
We zijn een poging 2 gaan doen op Vissen en ik heb een vis (catfish) gevangen!! Trots als enige dame met die kerels en ik haal de enige  vis binnen. Heb m weer terug gedaan en vriendelijk dankjewel voor de ervaring gezegd. Een kusje net als rex hunter en ja tick!
Zoals vele mij wel redelijk kennen, weet ik soms niet van ophouden dus ik wilde de kokosnoten en na heel wat pielen klooien en proberen had ik er 2!! Daarna snel in de schaduw schuilen van de koperen ploert die me plaagt. Klein beetje verbrand op me armen die niet helemaal bedekt waren...
In het huis beide kokosnoten in de koelkast gemikt en 2 uurtjes later SMULLEN!! eentje overheerlijk koel leeggedronken en al het kokos aan de binnenkant opgepeuzeld ^^
Afkoelen in t zwembadje (Een ingegraven watertank) met muziekje erbij. Dit moet wel dat gene zijn wat men paradijs noemt! Top!

Maaike

Ahhh zo leuk om weer te lezen wat je allemaal meemaakt! Super tof!! Kan niet wachten als je thuis bent om je fotos te zien. Dikke kus