celinedownunder.reismee.nl

Samen met Karoline verder omhoog langs de kust

Centrum in met Italiaanse kerel, opera huis chips wijn en een straat muzikant, Noorse griet ontmoet om 6.30 sochtends terwijl ik me was weer ging ophangen, zij haar deken dragend als kleding voor de nacht. Wauw aussie zit vol verassingen. Ze heet Karoline is 19 jaar en een free spirit, heel openminded en bewust van hoe ze nu leeft en alle goede dingen die ze meemaakt. Hoe je groeit van tegenslagen en ook zomaar verlieft kan worden op een Duitse backpacker! Ze gaat na byron bay met hem verder reizen dus wij zijn ruim een week samen vermoed ik.

Met Karoline lokale Opshops afgesnuffeld voor wat laatste dingetjes, om haar verblijf met mij net even comfortabeler te maken. We zijn daarna de stad uitgereden naar de campeer plaats in het bos. Lekker kletsen daar tent opzetten en samen aan de achterkant van me auto aan het voeten einde van me bed koken, heel gezellig en tof samen dingen doen :)

We zijn naar caves beach gegaan en daar zo 3 uur rondgelopen en genoten van het heerlijke uitzicht over de oceaan vanaf een rotsen. Altijd zijn kerels het probleem... zo nu ook weer. Wat moet ik nou doen? Zal ik met hem settelen of zelf doorreizen? Luxe problemen vinden we allebei maar vind de meiden praat heerlijk en ik ben gewoon het luisterende oor voor haar.

Vandaag zijn we bij seals rock beach wat echt helemaal geweldig prachtig mooi is. Vorig jaar ben ik hier met me vorige reismaatje geweest en ik ben blij te zien dat het nog steeds prachtig is zonder al te veel bende.

Vanmorgen gesproken met Graham voor een andere 4x4 trip door de woestijn en het gaat echt gebeuren!!! Als ik zorg dat ik 19 mei in Broken hill ben kan ik mee!!! Dus dat is onwijs geweldig top!!!

Karoline ligt lekker verderop in het zand en doet lekker haar eigen ding net als ik en dat maakt het prettig voor ons beide. Ik ga eens aan de andere kant van de rotsen kijken om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Zo alleen maar een beetje zwemmen en lekker in t zonnetje liggen is ook maar zo wat he?!

De volgende dag hebben we op een uitzichtpunt een super vriendelijke vrouw ontmoet en een praatje gemaakt. 5 minuten later werden we uitgenodigd om bij haar te verblijven voor een paar dagen in haar STRANDHUIS!!!! Ze kwam laat thuis dus we moesten even wachten in de auto op een parkeer plaats. Het waaide heel erg en we konden het onweer horen en zien aankomen. Snel even wat te eten in elkaar geflanst en in de auto snoozen tot Katie thuis kwam. Onze eigen kamer met warme douche in een strandhuis, beter kan niet geloof ik.

XxX

oma

Het gaat allemaal zo vanzelfsprekend lijkt het.Hou het hoofdje erbij en blijf gezond.
Groetjes en een dikke knuffel Oma

Peter

Ook hier te merken dat je verder groeit. Elke dag weer een beetje en je kunt er trots op zijn, jezelf eens belonen met een schouderklopje! Doe maar lekker en hou t leuk, dat gaat jou lukken! X peter

Johan

Zo is t nou eenmaal mensen komen en gaan weer uit je leven ,maar toch ff ws een weekje gezellig toeren,En je trek toch wel je eigen plan verder!! en
geniet verder .gr Johan

ELLY

Wat ben je toch een bofkont: een Zondagskind, kansen zien en die grijpen. Goed hoor kanjer!