celinedownunder.reismee.nl

Strand, auto en werken

Daniël, jarrod en ik zijn wezen kijken voor een nieuwe pick-up voor jarrod. Hij heeft zijn zwarte verkocht en wilde een crewman ute. Het is een 4 deurs het dus je kan er met meer dan 2 inzitten en heeft meer kracht om aanhangers te trekken net bijvoorbeeld een race auto erop.

We zijn naar een godsvergeten plaatsje gegaan en keken naar deze witte het, prachtig ding om te zien maar hij maakte vreemde geluiden en volgens jarrod waren alle mogelijke oliën vies en verbrand dus er hebben m niet gekocht.

In plaats daarvan zijn er naar het strand gegaan wat daar niet ver vandaan Was! Ik helemaal gelukkig :D prachtige heerlijke wandeling gemaakt en met me voeten door t water gelopen. Voor mij was het echt zo lekker genieten! De zilte geur van de blauwe zee en het witte zand tussen me tenen met de scherpe schelpen erbij. Er waren grote schelpen maar niet super speciaal. Heb er een paar mee naar huis genomen.

Na de heerlijke wandeling hebben we met ze 3e lekker geluncht en rustig weer naar huis gebrumt. Het is zo genieten me eigen auto die t goed doet! Wat een vrijheidsgevoel geeft dat me.

We hebben afgelopen weekend een andere ure voor jarrod gevonden en gekocht. Een donkergrijze met alles erop en eraan zoals die wilde hebben. We hebben ook mijn auto een service beurt gegeven, dif olie nieuwe achter schokbrekers en nog meer meuk dus die moet er weer ff tegen kunnen. Een monteur moet alleen de center bearing ofzoiets vervangen.

Op de boerderij gaat alles goed, vind t werk leuk met de schaapjes en alles eromheen hoort erbij. Soms is t wel enigzins spannend als t voelt alsof de werkute het opgeeft maar ze blijft gaan. Vanaf de 18e september gaan we alle schapen scheren dus full on. Super lange dagen van wss 12 uur word al gezegd. Nu dingen voorbereiden voor al dat werk. Ben nu de scheer schuur aan het schoonmaken.

Het is een redelijk relaxte sfeer en ik kan t goed hebben met me baas mark ook de pa van jarrod. Ik heb de skil van het bullshit praten onder de knie en dat bevalt m goed x)

Van de week naar een fokrammen verkoop geweest, iedereen die mark kende (alle lokale boeren en bedrijben) voorgesteld en leren kennen. We hebben 6 rammen gekocht, volgens.mij hele goeie.

Dikke knuff!

Peter

Blij, opgewekt, vrolijk en bovenal heerlijk leesvoer. Zo jij op dit moment. Je straalt het letterlijk uit op dit moment en doet me goed, keep up the Good work lady, you are doing great! Knuffel terug

Johan

Fijn hoor , , weer ff wat te lezen , dat wordt zeker aanpoten met de schapen gr Johan XXX

Jacqueline

Leuk weer iets van je te lezen , en weer met schaapjes werken hè? Echt jouw ding, leuk! Hier in Egmond blijft alles hetzelfde hoor, veel plezier daar 😎🙋👍