celinedownunder.reismee.nl

Kamperen en Aussie experiance

3 weken terug zijn we wezen kamperen op een van de peddoks. Jarrod had een hele koppel vrienden en kennissen uitgenodigd om te komen moter rijden op hetzelfde track als de 24 uur race was. Ik denk zo 20 jongens die met hun moter rond denderde. Heuvel op heuvel af, springend door en over de wombad holen dus een groot succes. Avonds de bbq aangezet en bij t kampvuur lekker eten met een koppeltje van 10 mensen.

Ik heb op een van de pickups lekker me boek zitten lezen on t zonnetje dus ik was ook tevreden.

Jarrod, ik en nog 2 meiden (jess en stef) bleven kamperen. Jarrod sliep in ze swag naast me auto uit de wind lekker bij t vuur dus warmer. Ochtends vroeg rond 7e maakte jarrod me wakker en hebben we op de bbq heerlijk bacon en eggs gebakken! Man das een traktatie na zo een onwijs koude nacht. Al mag ik niet klagen, ik sliep in me auto. Had me muts op 4 dekens om me heen lange broek, wollen shirt en willen vest aan. Op jarrod zijn dag lag een laagje ijs... gelukkig had die genoeg gedronken om t niet te voelen xD

Na t ontbijt ben ik even gaan moter rijden, ben de heuvel opgegaan en op de vlakke stukken lekker scheuren, niks rondjakkeren gewoon vol gas met een mega stofwolk als rookgordijn achter me aan. Had als theorie dat als ik de peddoks tegen de wind in van waar we kampeerden nam dat ze me niet zouden horen. Helaas ik kwam terug en kreeg applaus en commentaar dat ik een maniak was. Gezien t me 8e keer op een motor was moest ik ze wel een beetje gelijk geven maar man wat was dat een kick!! Was een heerlijk weekend ^^

Door dat ik op de boerderij 98% van de tijd buiten ben word ik een echt buitenmens. De frisse lucht doet me goed en de regen en wind, het is net herfst voor mij. De ochtenden zijn koud maar overdag zo 15 graden dus redelijk goed uit te houden.

Het enige waar ik niet aan kan wennen is dat als je uit bed stapt dat het binnen net zo koud is als buiten. Normaal is het buiten veel kouder dus wil ik niet uit bed x) nu is t niet zo erg maar dat bedenk ik me niet als ik nog heerlijk onder me warme dekens lig

Het huis heeft een houtkachel in de keuken die in een andere afgesloten kamer is. Verder geen verwarming of iets, ik heb een klein kacheltje die ik 5 minuten voor ik naar bed ga aanzet zodat de ergste kou weg is.

Door het werk merk ik ook dat ik sterker word, dikke plus vind ik alleen is t pielen met lange mouwen shirts die ik voor t werk gekocht heb...  me boven armen passen er amper door heen... maar goed zakt wel weer af als ik stop.met boerderij werk xD

Dikke.kuss

Johan

Ff afzien zo als ijsbeer in je auto slapen , maar waardeer je ook de luxe weer die je dan mis, gaat t lukken met je 88 dagen werk gr Johan , knuffie terug

Peter

Super trots kun je zijn, glimlach heb ik door het lezen van je nieuwe verhaal. Lekker doorgaan zo topper! Xx