celinedownunder.reismee.nl

Melbourne, op de greyhound naar Canberra

Dagje relaxen, de longstay mensen uit onze kamer eindelijk ontmoedigen.  Ze sliepen allemaal aldoor als wij eruit gingen of waren er niet als we erin gingen. Vriendelijke meiden uit Schotland en Engeland.

Het regende sochtends dus we hebben lekker op de WiFi gezeten en gerommeld. De handdoeken service was niet meer van toepassing dus eigen handdoek weer gebruikt, had ik t geweten had ik die van de dag ervoor nog eens gebruikt. Heerlijke grote zachte handdoeken, maar goed mijne is ook prima. Ben erg blij met dat ding, klein pakketje in me tas, snel droog en evengoed redelijk groot om hem om je heen te slaan.

Smiddags klaarde het weer op en werd het gewoon heet. Elaine wilde graag naar de kunstgalerieen toe dus we hebben een MEGA museum bezocht. Het NGV; de nationale kunst galerie van Australië. Was wel leuk om ff door heen te schuifelen, van schilderijen van vroeger naar 3D geprinte designer stoelen.

Savonds een zakje rijst uit de magnetron blikje tonijn en een halve paprika en een tomaat met een koppie thee. Best redelijk te doen.

Vandaag 6 uur op om optijd bij de greyhound naar canberra te zijn dus daar zitten we nu in. Er is free WiFi al is t niet zo snel, logies. De rit duurt ongeveer 9.5 uur dus we zijn er nog lang niet x) een kwade buschauffeuse erboven op maar we kunnen naar buiten kijken! Schoentjes uit sokjes aan en hop daar gaan we!

We blijven 1 nachtje in canberra en gaan de volgende dag om 09.30 weer verder naar Sydney. Soort van mini overstap om de rit iets comfortabeler te maken. We gaan dan door naar Sydney en zoeken elaine haar ouders daar ook ff op. Een vriend van thuis woont nu ook tijdelijk in Sydney dus die gaan we ook ff opzoeken en ff drankje doen wss.

De stoelen zitten nu trouwens nog goed, zwart leer en verstelbaar zoals jij lekker zit. Wss over 5 uit piep ik wel anders maar oké. Zoals de buschauffeuse net zei; site back and enjoy. Laten we dan eens doen wat er gezegd wordt he ^^

dikke kuss

peter

Oh oh oh wat een ellende daar, heb het zwaar te doen met jullie. Sterkte met de busreis en de vervelende uitzichten !! ????

johan,

Nou rustig aan dan maar met de boze buschauffeuse! !

{{ reactie.message }}

Vul onderstaande velden in om een reactie te plaatsen op dit verhaal.